zondag 24 maart 2013

Meneer aap


Elke keer wanneer het witte bezorgbusje de straat in kwam rijden, zag ik totale paniek in de ogen van mijn partner. Ongelijk kon ik hem niet geven. Aangezien ik tijdens de zwangerschap rust moest nemen, had ik erg veel tijd om leuke en mooie spullen voor onze zoon te bestellen.

Tijdens zo’n dagje surfen op internet kwam ik de WubbaNub tegen. Direct vond ik de knuffelspeen al enorm schattig om te zien. En na het lezen van alle voordelen van de WubbaNub was ik verkocht. Aangezien ik wel rekening wilde houden met mijn partner, die wat minder gecharmeerd was van mijn koopdrang voor onze zoon, heb ik me een hele dag in kunnen houden. Na een nachtje slapen wist ik dat ik de WubbaNub gewoon moest hebben en heb ik het aapje besteld. 


Tot mijn verbazing vond mijn partner deze aankoop ook meteen erg leuk. Het aapje is de wasmachine ingegaan en heeft in het ledikant op de geboorte van onze zoon gewacht.

Ik was van plan om alleen een speen te gebruiken als het echt nodig was. Ook omdat ik borstvoeding wilde geven en ik bang was voor de veelbesproken speen/ tepelverwarring. Maar ons lieve mannetje had zoveel zuigbehoefte, dat ik op de derde dag al naar een speen wilde grijpen. De kraamverzorgster zag de WubbaNub en kon mij vertellen dat de speen zo gevormd is, dat hij geschikt is om te geven naast borstvoeding. Nathan was meteen erg tevreden met zijn aapje. Hij kon meneer Aap, zoals we hem vanaf die eerste week noemen, al erg snel goed vasthouden en zelf in zijn mond doen. En omdat het knuffeltje aan de speen vast zit, hebben we nooit hoeven zoeken naar de speen.


Ik ben zo blij dat ik de WubbaNub heb besteld. Vanaf die eerste week is meneer aap het beste vriendje van Nathan. Meneer Aap heeft Nathan heel wat keren kunnen troosten en daardoor voor veel gemak gezorgd. Bovendien zien ze er wel erg lief uit wanneer ze samen knuffelen.


Voor ons is de WubbaNub de beste aankoop van de hele baby-uitzet geweest.

In de webwinkel Op een wolkje verkopen we de WubbaNub voor €17,95. 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten